אנו בחברת די.אנ.די, הצבנו בפנינו כמטרה מרכזית, לפעול לטיפוח השירות האיכותי ביותר ללקוחות באמצעות ערכים מובילים של: מקצועיות, אמינות ואיכות בלתי מתפשרת, המקנים ללקוח ביטחון מלא ושקט נפשי. צוות העובדים בחברת די.אנ.די מחויב להעניק ללקוחותינו בכל עת את השירות המיטבי, מתוך הכרה שהם אבן היסוד עליה מושתתת החברה.
.
אנו מאמינים כי השירות שאנו מעניקים ללקוחותינו מהווה נדבך חשוב ביצירת נאמנות משותפת לקשר ארוך טווח ומפרה בין החברה ללקוחותיה.
להלן עיקרי התחייבויותיה של די.אנ.די המנחים אותה במתן שירותים ללקוחותיה:
- אנו מתחייבים לעבוד על פי ערכי החברה: ביטחון, מומחיות, איכות, אמינות והנאה בשירות.
- אנו מתחייבים להעניק את השירות המקצועי הטוב ביותר, ברמה הגבוהה ביותר, במהירות, יעילות וסובלנות תוך שיפור מתמיד.
- אנו מתחייבים להעמיד לרשות לקוחותינו מגוון אמצעי התקשרות: דואר אלקטרוני, אתר האינטרנט של החברה, פקס, דואר, מענה אנושי טלפוני או פגישה אישית עם גורם מוסמך ומורשה, מטעם החברה.
- אנו מתחייבים לעשות כל מאמץ בכדי לזהות ולהבין את צרכיו ורצונותיו של כל לקוח ולהציע מענה מדויק יעיל מהיר ומקצועי.
- אנו מתחייבים להציג בשקיפות מלאה נתונים אודות המערכת המותקנת על גג הבית/העסק.
- אנו מתחייבים לנהוג כלפי לקוחותינו ביחס של כבוד והערכה.
- אנו מתחייבים לתת מענה הולם ומקצועי לכל פנייה של כל לקוח.
- אנו מתחייבים לתת מענה מתאים ללקוחותינו, בהתאם לשינויים, תנודות והתפתחויות בשוק הסולארי בישראל.
- אנו מתחייבים לתעד כל פניה במערכת ניהול המידע של החברה.
- אנו מתחייבים לכבד את פרטיות הלקוח, לשמור על סודיותו ופרטיותו המלאה של הלקוח, בהתאם להוראות הדין .
דרכי התקשרות עם החברה ועמידה ברמת שרות:
- אנו מתחייבים לתת מענה אנושי ללקוחותינו בשעות פעילות החברה בימים א-ה, בין השעות 9:30 – 17:30, למעט ערבי חג וחגים.
- אנו מתחייבים בנוסף למענה האנושי, להעניק שירות לקוחות 24/7 להשארת הודעה.
- אנו מתחייבים לחזור לפניות המתקבלות, תוך 48 שעות מקבלת הפנייה.
אנו בחברת די.אנ.די נמשיך לשאוף למצוינות
תוך הקפדה על שקיפות, אמינות והגינות.